Check with seller Workforce Management Analyst (Call Center) Quận 7
- Location: Hồ Chí Minh, Quận 7, Quận 7, Hồ Chí Minh, VietNam
Mô tả công việc
Conduct Business Process Outsourcing (BPO) agent performance reviews, cost/benefit analysis, and other operational strategy assessments by weekly & monthly;Perform continual analysis of current performance and conduct real-time re-forecasting to make necessary adjustments in staffing plans and coordinate with Operations teams to achieve service level goals/business objectives for a multi-site operations;Work with related departments for developing hotline systems for customer interaction and voice response to control the implementation process;Maintain constant communication with Operations teams to coordinate needed staffing adjustments based on current and forecasted results;Prepare the daily/weekly/monthly operation report;Prepare annual budget after estimating necessities, correcting overspending, analyzing cost variance, and scheduling expenses;Summarize, collect, and analyze call center trends and data for regular performance;Other related duties as assigned
Yêu cầu ứng viên Advanced knowledge about Call Center environment: operational metrics, workforce management (forecasting, rostering, and scheduling);Minimum 1-2 years working in start-up environment (ecommerce, ride-hailing, food delivery, etc
);Must have a good working knowledge of Excel and other Windows based programs (Word, PowerPoint, etc
), and the ability to organize/analyze data in a structured manner;Thorough knowledge of data analysis and reporting techniques (power BI, SQL is the plus);Capacity Planning experience is a plus;High level of critical thinking, attention to details & numerical skill to keep track of performance & generate report to top management;High collaboration with all departments, open-minded & flexible align process with counterparts from other functions;Fast-learning, challenging adaption, and incorruptible integrity;Excellent time management and organizational skills
Quyền lợi Attractive packages;Young and active environment in one of the top Fintech Company in Vietnam;All Ideas are appreciated – No barriers– No limitation;Performance-based bonus;Insurance package for high-level employees
Cách thức ứng tuyển Hạn nộp hồ sơ: 30/04/2024
Useful information
- Avoid scams by acting locally or paying with PayPal
- Never pay with Western Union, Moneygram or other anonymous payment services
- Don't buy or sell outside of your country. Don't accept cashier cheques from outside your country
- This site is never involved in any transaction, and does not handle payments, shipping, guarantee transactions, provide escrow services, or offer "buyer protection" or "seller certification"
Related listings
-
Nhân Viên Hệ Thống Thông Tin Nhân Sự (Trainee)Việc tìm người - (Hồ Chí Minh) - 2022/05/02 Check with seller
Mô tả công việc Nhiệm vụ 1: Quản lý vận hành và nâng cấp/ Hệ thống thông tin nhân sự- Xây dựng và quản trị các tính năng của Hệ thống Thông tin Nhân sự, đảm bảo quản lý dữ liệu nhân viên chính xác, hiệu quả, việc vận hành các tính năng và các quy trì...
-
Nhân Viên Sale Admin (Mức Lương 8-12 Triệu)Việc tìm người - Quận Tân Bình (Hồ Chí Minh) - 2022/05/02 Check with seller
Mô tả công việc • Hỗ trợ trực tiếp cho phòng KD + Nhận thông tin báo giá về đơn hàng và lên yêu cầu thiết kế, tạo triển khai đơn hàng (tại phần mềm) để các bộ phận tiếp nhận và xử lý + Trao đổi, thống nhất với Khách hàng về thiết kế và thời gian giao...
-
Nhân Viên Booker - Ticketing Vé Máy BayViệc tìm người - Quận 3 (Hồ Chí Minh) - 2022/05/02 Check with seller
Mô tả công việc Tư vấn hành trình bay, đường bay và nhận đặt vé theo yêu cầu của khách hàng Báo giá, làm thủ tục: đặt/xuất/hoàn/đổi vé trên hệ thống GDS Giải quyết các thắc mắc, phản ánh của khách liên quan đến vé Quản lý các booking phụ trách Nhắc ...
Comments
Leave your comment (spam and offensive messages will be removed)